Tuesday, June 5, 2012

Jemaah Masturat 10 Hari

CUTI sekolah bulan Mei tadi, aku keluar 10 hari masturat bersama morhallah Desa Pabahanan, kami cukup satu jemaah dan bersama kami 2 pasang dari Bintulu. Jemaah yang kami hendak bentuk ini telah lama difikirkan dan akhirnya dapat dikeluarkan satu jemaah dari Morhallah Desa Pabahanan satu jemaah iaitu 4 pasang.

Tempat yang diputuskan telah ditentukan di rumah Hj. Zakaria, Kampung Mumong, Kuala Belait, rumah Qarmizi, Lutong dan rumah Hafiz, Piasau.

Usaha yang dibuat di Kuala Belait amat memberangsangkan kerana nusrah orang tempatan samada pihak lelaki dan wanita begitu baik. Di Miri, fikir jemaah kita berubah kerana di Miri merupakan tapak Istimak di utara Sarawak, jadi jemaah kami terutamanya lelaki banyak digunakan untuk persiapan Istimak. Dan di Miri, begitu banyak jemaah bergerak, ada 4 jemaah masturat 10 hari, 2 jemaah lelaki 10 hari, 2 jemaah 40 hari dan jemaah 40 jalan kaki Brunei.

Keseluruhanya, jemaah kami banyak belajar dari para wanita yang berpengalaman dalam usaha masturat ini dan azam aku dengan isteri nak keluar lebih lama lagi dan jauh-jauh, Insya-Allah.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...