Friday, October 30, 2009

Meniti Debaran Zaman

Bab 18
TANDA-TANDA KECIL KIAMAT


          Sekarang ini dibentangkan pula kepada anda tanda-tanda lain akan kemunculan Kiamat. Jika dibandingkan dengan no. 1, tanda-tanda ini dianggap kecil. Tanda-tanda ini akan lahir dan akan terus lahir. Dari sehari ke sehari tanda-tanda ini akan lahir dan akan terus lahir. Dari sehari ke sehari  tanda-tanda ini akan terus hidup subur. Apabila genaplah kemunculan tanda-tanda kecil no. 2, maka timbullah pula tanda-tanda besar no. 3. Pada masa sekarang tanda-tanda itu sedang terjadi dan semakin membesar. Tanda-tanda ini akan terus meningkat sehinggalah perjalanan dunia ini terbinasa sama sekali lalu datanglah tanda-tanda besar.
          Tanda-tanda kecil begitu banyak sebenarnya sedang berlaku pada hari ini yang sedang kita alami. Aku hanya menyentuh tanda-tanda itu sambil lalu sahaja. Aku akan menafsirkan sabdaan-sabdaan Rasulullah s.a.w kepada anda yang telah diberitahunya sejak 1,400 tahun yang lalu akan tanda-tanda yang akan muncul sebelum tibanya Kiamat yang tetap akan berlaku tanpa dapat dielak lagi. Selagi tanda-tanda ini tidak wujud, Kiamat tidak akan terjadi.
          Setiap hari, tanda-tanda ini semakin bertambah dan apabila telah sampai kepada batas dan hadnya, datanglah Kiamat. Aku namakan ia tanda-tanda kecil.
(Bersambung...)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...